STCCG.at Foren-Übersicht 
 FAQ  •  Suchen  •  Mitgliederliste  •  Benutzergruppen   •  Registrieren  •  Profil  •  Einloggen, um private Nachrichten zu lesen  •  Login
 Battlestar Galactica 2003 Nächstes Thema anzeigen
Vorheriges Thema anzeigen
Neues Thema eröffnenNeue Antwort erstellen
Autor Nachricht
Elim Garak
Rear Admiral
Rear Admiral


Anmeldungsdatum: 06.01.2005
Beiträge: 776
Wohnort: Terok Nor

BeitragVerfasst am: Mi Jan 19, 2005 16:34 Antworten mit ZitatNach oben

Was ich da gefunden habe gefällt mir Cool
Ich freue mich schon auf die neuen Folgen *g i e r*


The two-hour Jan. 14 premiere of SCI FI Channel's original series Battlestar Galactica was the number-one cable program on that date in key demographics and ranked as the highest-rated January show in the network's history. Galactica ranked first among adults aged 25-54 and 18-49 and men aged 25-54, 18-49 and 18-34. The show earned a 2.6 household rating (3.1 million viewers), ranking second among all cable programs.

Galactica was also SCI FI's highest-rated first-quarter series telecast ever and its second highest-rated series telecast ever, behind only Stargate Atlantis' series premiere in summer 2004.

Galactica delivered 2.2 million viewers aged 25-54 and 1.9 million among those aged 18-49. The show won a decisive victory over UPN's Star Trek: Enterprise, outperforming its new episode in total viewers, among adults 25-54 (2.2 million vs. 1.7 million) and 18-49 (1.9 million vs. 1.5 million). Among men 25-54, Galactica delivered 1.5 million viewers, beating 16 of the top 20 programs on the six broadcast networks, including CSI: Miami, JAG and Fox's premiere of Jonny Zero.

Battlestar Galactica moves to its regular timeslot on Jan. 21, joining SCI FI's Friday-night lineup of original programming, "SCI FI Fridays." Galactica will air Fridays at 10 p.m. ET/PT, following Stargate SG-1 at 8p.m. and Stargate Atlantis at 9 p.m.
koenigrules logged this Intel at 8:34 AM




February 1st GO Day for BSG Season 2
BY KOENIGRULES Source: MediaBlvd

According to Robert Falconer, the Senior Editor from HollywoodNorthReport, "I would be very surprised if a second season didn't come to pass. I have it on good authority by someone connected to the production, and who speaks to the writers on a regular basis, that February 1st is "go-day." In other words, February 1st is the day the network decides whether or not to renew the series for a second season."

To increase the likelihood that this would come to pass, SCI-FI showed the first two BSG episodes back-to-back in order "to go for maximum saturation in the market and drive the ratings up as high as possible within two weeks."

Also, Aaron Douglas (Chief Tyrol) disclosed that the overnight ratings were excellent for these two episodes. Aaron indicated that the overnights "averaged a 3.3. [And even though] the nationals don't come in until this Tuesday, where they could likely drop approx. 20%, high 2s are good for SCI-FI."

So keep your fingers crossed Galacticans. We will shortly know if Season 2 will come to pass for the crew of the Battlestar Galactica.



News gibts bei
http://www.galacticastation.com/
http://www.galactica2003.net

_________________
Congratulations, Captain. You wanted them angry. They're angry!
Benutzer-Profile anzeigenPrivate Nachricht sendenE-Mail sendenWebsite dieses Benutzers besuchenICQ-Nummer
Elim Garak
Rear Admiral
Rear Admiral


Anmeldungsdatum: 06.01.2005
Beiträge: 776
Wohnort: Terok Nor

BeitragVerfasst am: Mo Feb 28, 2005 19:45 Antworten mit ZitatNach oben

Galactica Report: Details for Second Season:
Sci Fi & SKY One order 20 more episodes.
Source: IgnFilmForce

The Sci Fi Channel announced today that it has officially renewed Ron Moore's "re-imagined" Battlestar Galactica for a second season. One of the worst kept secrets in the entertainment industry, Sci Fi confirmed that they would be renewing the series weeks ago but hadn't released any details until now.

Galactica's second season will consist of 20 episodes, 7 more than it had during its first season. The Vancouver, Canada based production is set to start back up in March for a summer premiere on the Sci Fi Channel as part of the network's highly successful Sci Fi Friday lineup of original programming.

Given the short lead time, it is unlikely that SKY One will have the kind of advance start fans saw during the first season. Battlestar Galactica premiered late last year in the UK, prompting fans in other countries to look to the internet to see the episodes. A recent report the the British press listed Battlestar Galactica as one of the top 10 television series traded over the Internet, along with fellow Sci Fi Channel productions Stargate: SG-1 and Stargate: Atlantis.

The entire cast will be back for the second season, including Edward James Olmos, Mary McDonnell, Katee Sackhoff, Jamie Bamber, James Callis, Tricia Helfer and Grace Park. Executive producer and writer Ronald D. Moore and executive producer David Eick are also returning to the jobs they held last season.

Fans have asked about the status of Richard Hatch, star of the original Galactica series who has appeared in a couple of episodes in the first season. No official word has been released on the subject but sources involved with the series have indicated to IGNFF that fans should expect to see Hatch return to the series next season.

Battlestar Galactica has quickly become the ratings anchor of Sci Fi's Friday night lineup, averaging around 3 million viewers per week

_________________
Congratulations, Captain. You wanted them angry. They're angry!
Benutzer-Profile anzeigenPrivate Nachricht sendenE-Mail sendenWebsite dieses Benutzers besuchenICQ-Nummer
Elim Garak
Rear Admiral
Rear Admiral


Anmeldungsdatum: 06.01.2005
Beiträge: 776
Wohnort: Terok Nor

BeitragVerfasst am: So Jun 05, 2005 21:53 Antworten mit ZitatNach oben

am 15. Juli geht es endlich mit der 2. Staffel weiter

_________________
Congratulations, Captain. You wanted them angry. They're angry!
Benutzer-Profile anzeigenPrivate Nachricht sendenE-Mail sendenWebsite dieses Benutzers besuchenICQ-Nummer
The Overseer
Lieutenant, JG
Lieutenant, JG


Anmeldungsdatum: 01.01.2005
Beiträge: 54
Wohnort: Linz

BeitragVerfasst am: So Jun 05, 2005 22:37 Antworten mit ZitatNach oben

Also, ich habe von Battlestar Galactica 2003 auf Premiere einen Zweiteiler gesehen, der mir sehr gut gefallen hat. Gibt's da jetzt eine Serie ? Ich habe auf jeden Fall im SciFi-Channel nichts gefunden.
Würde ich mir auf jeden Fall ansehen !

Tschau,
The Overseer

_________________
The Overseer is watching you
Benutzer-Profile anzeigenPrivate Nachricht sendenE-Mail senden
Elim Garak
Rear Admiral
Rear Admiral


Anmeldungsdatum: 06.01.2005
Beiträge: 776
Wohnort: Terok Nor

BeitragVerfasst am: Mo Jun 06, 2005 15:56 Antworten mit ZitatNach oben

die 1. Staffel ist auf Sky one gelaufen und die 2. wird gerade gedreht.

sooo genial ich kann mich gar nicht mehr erinnern, wann ich eine Serie das letzte mal so gebannt verfolgt habe

_________________
Congratulations, Captain. You wanted them angry. They're angry!
Benutzer-Profile anzeigenPrivate Nachricht sendenE-Mail sendenWebsite dieses Benutzers besuchenICQ-Nummer
The Overseer
Lieutenant, JG
Lieutenant, JG


Anmeldungsdatum: 01.01.2005
Beiträge: 54
Wohnort: Linz

BeitragVerfasst am: Mo Jun 06, 2005 19:28 Antworten mit ZitatNach oben

Ich habe einmak kurz auf die Homepage geschaut, und lt. den Bildern war der Zweiteiler auf Premiere wirklich der Pilot zu der Serie. Sieht also so aus, als ob die Serie auch bald bei uns kommen wird Very Happy

_________________
The Overseer is watching you
Benutzer-Profile anzeigenPrivate Nachricht sendenE-Mail senden
Elim Garak
Rear Admiral
Rear Admiral


Anmeldungsdatum: 06.01.2005
Beiträge: 776
Wohnort: Terok Nor

BeitragVerfasst am: Mo Jun 06, 2005 19:31 Antworten mit ZitatNach oben

war der Pilot denn auf deutsch Question

_________________
Congratulations, Captain. You wanted them angry. They're angry!
Benutzer-Profile anzeigenPrivate Nachricht sendenE-Mail sendenWebsite dieses Benutzers besuchenICQ-Nummer
The Overseer
Lieutenant, JG
Lieutenant, JG


Anmeldungsdatum: 01.01.2005
Beiträge: 54
Wohnort: Linz

BeitragVerfasst am: Mo Jun 06, 2005 19:33 Antworten mit ZitatNach oben

Ja, das gibt mir eben die Hoffnung, denn nur einen Pilotfilm zu synchronisieren und die Serie dann nicht, würde wohl niemand machen

_________________
The Overseer is watching you
Benutzer-Profile anzeigenPrivate Nachricht sendenE-Mail senden
Elim Garak
Rear Admiral
Rear Admiral


Anmeldungsdatum: 06.01.2005
Beiträge: 776
Wohnort: Terok Nor

BeitragVerfasst am: Mo Jun 06, 2005 19:36 Antworten mit ZitatNach oben

Der Film selbst war ja eigentlich eine Miniserie.
Ich habe ihn seit Weihnachten auf DVD (engl + deut)

Dann hoffe ich das sie die Serie auf deutsch bald nachschicken

_________________
Congratulations, Captain. You wanted them angry. They're angry!
Benutzer-Profile anzeigenPrivate Nachricht sendenE-Mail sendenWebsite dieses Benutzers besuchenICQ-Nummer
Elim Garak
Rear Admiral
Rear Admiral


Anmeldungsdatum: 06.01.2005
Beiträge: 776
Wohnort: Terok Nor

BeitragVerfasst am: Mi Dez 14, 2005 22:25 Antworten mit ZitatNach oben

Yeah
auf RTL II machen sie schon Werbung für BSG
2006 soll es auf Sendung gehen
auf Premiere läuft es ja schon

_________________
Congratulations, Captain. You wanted them angry. They're angry!
Benutzer-Profile anzeigenPrivate Nachricht sendenE-Mail sendenWebsite dieses Benutzers besuchenICQ-Nummer
The Overseer
Lieutenant, JG
Lieutenant, JG


Anmeldungsdatum: 01.01.2005
Beiträge: 54
Wohnort: Linz

BeitragVerfasst am: Do Dez 15, 2005 09:41 Antworten mit ZitatNach oben

Und ich bin einer der glücklichen, der sie schon seit einigen Wochen sehen kann Smile
Zahlt sich aus, ist auch als Serie gut....

_________________
The Overseer is watching you
Benutzer-Profile anzeigenPrivate Nachricht sendenE-Mail senden
Elim Garak
Rear Admiral
Rear Admiral


Anmeldungsdatum: 06.01.2005
Beiträge: 776
Wohnort: Terok Nor

BeitragVerfasst am: So Jan 08, 2006 09:54 Antworten mit ZitatNach oben

Hihi
Wer die Serie und Der Herr der Ringe kennt wird folgendes lustig finden
http://www.galacticastation.com/Galactica%20Station/Fans/fanart/SOJ/soj%20(55).htm

_________________
Congratulations, Captain. You wanted them angry. They're angry!
Benutzer-Profile anzeigenPrivate Nachricht sendenE-Mail sendenWebsite dieses Benutzers besuchenICQ-Nummer
tausch
Tournament Director
Tournament Director


Anmeldungsdatum: 31.12.2004
Beiträge: 103
Wohnort: Graz

BeitragVerfasst am: So Jan 08, 2006 11:19 Antworten mit ZitatNach oben

Vor kurzem wurde bekannt, dass RTL II den Start von "Battlestar Galactica" um eine Woche auf den 1. Februar vorgezogen hat und nun doch mit der Miniserie beginnen wird.

Die genauen Ausstrahlungstermine sind:
+ Teil 1 am Mittwoch, den 1. Februar um 20.15 Uhr
+ Teil 2 am Freitag, den 3. Februar um 20.15 Uhr

Die Wiederholung beider Teile zeigt RTL II am Samstag, dem 4. Februar um 12.30 Uhr.

Ab dem 8. Februar, immer mittwochs um 20.15 Uhr, folgt dann die reguläre Serie. Begonnen wird mit der ersten Episode "33 Minuten".
(be - Quelle: Caprica-City.de)
Benutzer-Profile anzeigenPrivate Nachricht sendenE-Mail senden
Elim Garak
Rear Admiral
Rear Admiral


Anmeldungsdatum: 06.01.2005
Beiträge: 776
Wohnort: Terok Nor

BeitragVerfasst am: Mi Feb 01, 2006 19:52 Antworten mit ZitatNach oben

Heute um 20:15 RTL II

_________________
Congratulations, Captain. You wanted them angry. They're angry!
Benutzer-Profile anzeigenPrivate Nachricht sendenE-Mail sendenWebsite dieses Benutzers besuchenICQ-Nummer
PoQ
Tournament Director
Tournament Director


Anmeldungsdatum: 16.01.2005
Beiträge: 526

BeitragVerfasst am: Do Feb 02, 2006 13:45 Antworten mit ZitatNach oben

war nicht schlecht, aber auch nicht berauschend. jedenfalls werde ich es mir dochnoch ein paar mal angucken. wann ist eigentlich die nächste folge??
Benutzer-Profile anzeigenPrivate Nachricht sendenE-Mail senden
Elim Garak
Rear Admiral
Rear Admiral


Anmeldungsdatum: 06.01.2005
Beiträge: 776
Wohnort: Terok Nor

BeitragVerfasst am: Do Feb 02, 2006 16:50 Antworten mit ZitatNach oben

Teil II ist am Freitag 20:15

_________________
Congratulations, Captain. You wanted them angry. They're angry!
Benutzer-Profile anzeigenPrivate Nachricht sendenE-Mail sendenWebsite dieses Benutzers besuchenICQ-Nummer
PoQ
Tournament Director
Tournament Director


Anmeldungsdatum: 16.01.2005
Beiträge: 526

BeitragVerfasst am: Do Feb 02, 2006 18:54 Antworten mit ZitatNach oben

mist, hab bis 21.00 dienst, bedeutet bin erst um 22.00 zuhause Crying or Very sad
Benutzer-Profile anzeigenPrivate Nachricht sendenE-Mail senden
Spaceman
Lieutenant
Lieutenant


Anmeldungsdatum: 01.10.2005
Beiträge: 139

BeitragVerfasst am: Do Feb 02, 2006 19:44 Antworten mit ZitatNach oben

Also ich finde die Serie gut. Ist mal was Anderes. Vom Sessel gehauen hats mich zwar nicht, aber mal sehen wie es sich entwickelt. Eine Chance
hat sie.

_________________
Lebe Flott und in Frieden
Benutzer-Profile anzeigenPrivate Nachricht senden
Beiträge der letzten Zeit anzeigen:      
Neues Thema eröffnenNeue Antwort erstellen


 Gehe zu:   



Nächstes Thema anzeigen
Vorheriges Thema anzeigen
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.


Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde